Ez már a negyedik edzés

Ingyenes

Egyik legjobb, vagy nem?
Beszerzés
5 videót tartalmaz
1 felhasználó vásárolta meg

Gyakorlatok


Generic placeholder image
1 lábas térd felkapás
Ez a gyakorlat a futó iskola egyik alap eleme,ami nagyban hozzá segít a jobb ritmus és kordinációs képességhez, így javítva a futó technikát azáltal,hogy a kar és láb munkát össze hangolja. Bemelegítésre és intenzitásától függően az állóképesség fejlesztésére is kiválóan alkalmas. Ebből kifolyólag hatékonyan égeti a zsírt,felkészíti a testet az előtte álló munkára és lecsökkenti a sérülések veszélyét. Fejleszti és erősíti a láb,a törzs izmait a bokát és a térdet! Érdemes megfigyelni a gyakorlatot és a videóban feltüntetett szakértői véleményt betartani,mert ez fogja eredményezni a gyakorlat maximális hatékonyságát.
Generic placeholder image
4 ütemű szökdelés comb érintéssel
Ez a gyakorlat igen nagy energia felhasználást igényel a szervezet részéről. Ebből kifolyólag hatékonyan égeti a zsírt és javítja az állóképességet. Összetettségének köszönhetően fejleszti a kordinációs és ritmus érzéket. Fejleszti és erősíti a láb és törzs izmait,a bokát és a térdet! Érdemes megfigyelni a gyakorlatot és a videóban feltüntetett szakértői véleményt betartani,mert ez fogja eredményezni a gyakorlat maximális hatékonyságát.
Generic placeholder image
Nyújtott lábas futás
Ez a gyakorlat a futó iskola egyik eleme,ami nagyban hozzá segít a jobb ritmus és kordinációs képességhez, így javítva a futó technikát. Bemelegítésre és intenzitásától függően az állóképesség fejlesztésére is kiválóan alkalmas. Ebből kifolyólag hatékonyan égeti a zsírt,felkészíti a testet az előtte álló munkára és lecsökkenti a sérülések veszélyét. Fejleszti és erősíti a láb,a törzs izmait a bokát és a térdet! Érdemes megfigyelni a gyakorlatot és a videóban feltüntetett szakértői véleményt betartani,mert ez fogja eredményezni a gyakorlat maximális hatékonyságát.
Generic placeholder image
Vádli erősítése állva
Ez a gyakorlat a vádli izmait erősíti. Előnye,hogy bárhol elvégezhető és nem igényel eszközberuházást sem. Szükség van egy emelkedőre amire fel tudsz lépni és végre tudod hajtani a gyakorlatot. A gyakorlat a bokát is megerősíti és az esetleges sérüléséből is segít felépülni.
Generic placeholder image
Vádli nyújtása állva haránt terpeszben
Ez a gyakorlat megnyújtja a vádli izmait. Emellett segít a boka mobilizációjában ami azt eredményezi,hogy a térd kevésbé fog sérülni és megfájdulni. Bárhol könnyedén elvégezhető.